Rostoucí společnost chce dál čeřit vody na poli logistických firem. Podle výkonného ředitele Zásilkovny Ondřeje Žáka se můžou zákazníci těšit na rychlou, srozumitelnou a levnou službu. „Základní cena je stanovená na 65 korun s DPH plus případně 19 korun dobírka. Cílovou skupinou jsou především lidé, kteří nakupují a prodávají přes bazarové portály, například maminky na mateřské dovolené.“
Do mobilního telefonu si zákazník stáhne aplikaci Zásilkovna a zadá své registrační údaje, kterými jsou jméno, telefon a e-mail. Údaje zadá pouze jednou, každou další zásilku si aplikace pamatuje. Při odesílání konkrétní zásilky vyplní údaje o adresátovi, vybere cílové výdejní místo, zvolí dodatečné služby, například dobírku, a zaplatí platební kartou online. Novou službu rozjede Zásilkovna ve středu 24.dubna.
Trh s doručováním balíků tak čeká tvrdý boj. Mluvčí České pošty Matyáš Vitík ale říká, že státní podnik z konkurenta strach nemá. „Česká pošta má 3200 poboček na kterých můžete nejenom podat nebo vyzvednout balíky, ale můžete tam využít i další poštovní služby. Takže si nemyslím, že by Zásilkovna nějak výrazně ohrozila pozici České pošty.“
Poslechněte si reportáž:
Autor: Vít Zábranský