„Ano, většina z těch téměř 40 kilometrů bude na dálnici D1. Nicméně v letošním roce otevřeme rovněž úsek dálnice D3 Veselí nad Lužnicí-Bošilec a Borek o délce 8,9 kilometru. Konečně otevřeme dlouho očekávanou D11 Osičky-Hradec Králové a otevřeme rovněž úsek na dálnici D4 Skalka. Tam se řidičům velmi uleví v problematickém stoupání za Příbramí o délce 4,8 kilometru,“ vypočítává ministr dopravy.
Dan Ťok hází vinu na své předchůdce, kteří nové stavby nezadávali a on teď nemůže otevírat více nových kilometrů nových dálnic. To už je prý ale minulostí, loni už ministerstvo dopravy vyplatilo za projektování nových staveb více než 2 miliardy korun. Ťokovi nástupci tak budou slavnostní pásky stříhat častěji než on.
Celý rozhovor si můžete poslechnout ze zvukového záznamu níže: