Nové osvětlení i prodej vstupenek. Hokejovým Pardubicím začíná sezona

  8:28
Nabídnout lepší komfort divákům nejen v aréně. To je vedle snahy sportovně navázat na loňské nečekané šesté místo v extralize hlavní cíl pardubického hokejového klubu. Dynamo zahájí v pátek v 18 hodin 69. sezonu v nejvyšší soutěži domácím zápasem s Vítkovicemi.

Dynamo Pardubice vstupuje do další extraligové sezony. Klub oproti loňsku zaznamenal zvýšený zájem o permanentky. | foto: Radek Kalhous, MAFRA

Spíš než informace, že by se pardubičtí hokejisté opět rádi probili do play off, zaujme jejich příznivce série změn a úprav, k nimž představitelé klubu přes léto přikročili. Středobodem je v nich právě fanoušek.

„Stejně, jako roste sportovní úroveň našeho mužstva, snažíme se i v zázemí pro diváky dělat pokroky,“ řekl na tiskové konferenci před startem extraligy provozně-ekonomický manažer HC Dynamo Ondřej Šebek.

Vedle té na první pohled nejnápadnější, nového názvu haly, se lidé hned na prvním utkání s Vítkovicemi mohou uvnitř těšit na nové LED osvětlení.

„Splňuje nejvyšší parametry a je možné je regulovat v hledišti i na ledové ploše. Diváci by měli zaznamenat výrazný rozdíl. Stejně tak i viditelnost v televizích bude výrazně lepší. Všechny reklamy na mantinelech také budou na bílém pozadí, což je trend pozorovatelný i v zahraničních soutěžích. Pomůže to zatraktivnit pohled na hokej,“ uvedl manažer Šebek.

V aréně je vedle toho rovněž nainstalován nový systém videorozhodčího. „Záběry budeme schopni přenášet na kostku. Na úkor reklamy by mělo být víc zábavných prvků pro fanoušky, opakování hokejových akcí a tak dále. Věříme, že se diváci budou dobře bavit,“ nastínil Šebek s tím, že klub provedl i úpravy v místech, která jsou zrakům fanoušků obvykle skryta - v kabině A-týmu, posilovně či na ošetřovně. 

Pokladny v aréně otevřou pouze v den zápasu

Dynamo také výrazným způsobem obohatilo stávající síť pro distribuci vstupenek na zápasy. K dosavadnímu prodeji na pokladnách a online přes oddílové stránky přibyly terminály Sazka a Ticketportal, které dosud v případě arény mohli využít lidé například pro zakoupení lístků na koncerty.

„Pardubice jsou stále jedním z nejnavštěvovanějších klubů v České republice. Jsme na to hrdí a věříme, že tomu tak bude i nadále,“ prohlásil Šebek.

„Proto jsme přistoupili k dalšímu rozšíření prodejní sítě. Terminálů Sazka je v Česku přes 7,5 tisíce. I lidé z menších obcí mohou kdekoli, v Pardubickém kraji hlavně na benzinových pumpách nebo v trafikách, koupit lístky. Ticketportal pak má obrovskou síť online i kamenných provozoven,“ doplnil.

Jedno omezení je s tímto nárůstem služeb přece jen spojené - pokladny na stadionu budou otevřeny pouze v den zápasu.

„Víme, že se víc než 70 procent vstupenek prodává online, takže jsme snížili pokladní hodiny v aréně,“ vysvětlil Šebek.

Ceny lístků Dynamo už před časem mírně zvedlo, základní na sezení se tři a méně dní před utkáním pohybují od 190 do 390 korun, na stání cena činí 150 korun. Držitelé slevových karet Dynamo a permanentek pochopitelně ušetří, a i proto je o sezonní vstupenky velký zájem.

„Přes navýšení ceny se nám dosud podařilo prodat stejný počet permanentek jako loni. To je signál, že lidi do Pardubic na hokej dál budou chodit,“ mínil Šebek.

Klub opět počítá s vyrovnaným rozpočtem 110 až 115 milionů korun, z nějž dvě třetiny tvoří veškeré provozní náklady na A-mužstvo, a stejně jako loni by rád skončil v plusu.

„Na nadcházející sezonu se strašně těším. Za loňský rok máme kladný hospodářský výsledek, to byl jeden z hlavních cílů. Vyhlížím lepší zítřky,“ uvedl generální manažer HC Dynamo Dušan Salfický.

Autor: