Diskuse k článku

Návrh objízdných tras v době uzavírky Brněnského mostu na silnici II/602 v Jihlavě

Modernizace mostu ev. č. 602-043 v Hradební ulici v centru Jihlavy na silnici II/602 bude zahájena 1. dubna 2018. V dopoledních hodinách bude most uzavřen a veškerá osobní, nákladní i městská hromadná doprava bude vedena po navržených objízdných trasách, most nebude přístupný ani pro pěší. Opravy mostu budou probíhat do konce října, 1. listopadu 2018 by měl být most zprovozněn.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

František Hintnaus

To je "skvěle" vymyšleno. Okružní ulice dříve sloužila jako městský okruh i pro nákladní vozidla. Z neznámých důvodů už tomu tak není. Po ulici Fritzova , Jiráskova , Dvořákova a dlších v centru Jihlavy mohou jezdit i kamióny ale po Okružní ulici nemůže projet ani nákladní vozidlo nad 3,5 tuny. Smutné, jak se různě přistupuje k zatížení určitých částí města, jejich obyvatel a životního prostředí. To znamená, že i " určitá technická obslužnost - né jenom firma SMJ" bude muset např. na skládku do Hečova po nelogické, neekologické, neekonomické a nebezpečné objízdné trase po dálnici D1 přes Měřín zpět do Velkého Beranova na skládku.

Doporučuji autorům těchto útrpných návrhů ať si za volant nákladních vozidel sami sednou a zkusí si jaké to je živobytí. Chápu, že musí být bráno v potaz vše vzhledem k bezpečnosti a plynulosti silničního provozu a místních obyvatelal, ale toto se nepovedlo, zvláště když se má téměř současně rekonstruovat i most v ulici Romana Havelky. Při navržení správných opatření, by i ulice Oružní byla dostatečně a bezpečně prostupná ve směru na Brno i pro vozidla alespoň do 18 tun.

0/0
15.3.2018 23:40